Tuesday 11 December 2012

F4 VERSI MALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM..

Saya yakin anda pasti kenal dengan F4, atau flower 4. F4 ni terdapat dalam pelbagai versi, ada versi cina,taiwan,jepun dan korea. Baru-baru ni saya ada tengok balik cerita meteor garden iatu F4 versi taiwan dan tiba-tiba saya ter imaginasi macam mana kalau malaysia pon ada F4.???
Sape agaknya yang layak, yela F4 ni mesti la hensem and mampu mencairkan hati ramai orang. Yang watak perempuannya mestila aktif dan comel..:)



ni adalah versi F4 yang sedia ada.

setelah berfikir dan buat analisi(kononnya), lahir la F4 malaysia ciptaan saya sendiri. Ini cuma idea kosong saya k.terpulang kepada pendapat masing-masing.

1) Watak daoming si(meteor garden) atau goo joon pyo(boy over flower)


iqram dizly
bagi pendapat saya muka iqram ni sedikit sombong dan nakal sikit, sesuai untuk watak ni.:)

2) Watak lei(meteor garden) atau yoon ji hoo(boy over flower)

nazim othman
Nazim othman ni memang hensem sesuai untuk watak pendiam dan cool..

3) watak meizou(meteor garden) atau so yi jung(boy over flower)

fizo omar

taraangg...watak playboy tapi baik..

4) Watak ximen(meteor garden) atau sung woo bin(boy over flower)

kamal adli

lebih kurang watak ximen je.playboy tp baik.

5) Watak shancai(meteor garden) atau geum jan di(boy over flower)

sharifah amani

saya rasa watak aktif dan comel amat sesuai untuk sharifah amani ni.


Itula saja la imaginasi saya di malam hari ni.saja untuk suka-suka,tiada kaitan dengan yang hidup ataupon meninggal dunia.
Pendapat anda pulak macam mana??
bai3....^_^

No comments:

Post a Comment